Naslovna / Fitness

Tri vežbe koje treba da radite svakog jutra

Piše: P. Ž.
7:00 - 26. 10. 2020.

Ove jednostavne vežbe možete da uradite i dok ste još u krevetu. Probajte, sigurno će vam prijati

Dobro jutro! Ovog jutra pripremili smo za vas tri vežbe za koje treba da odvojite samo pet minuta. One će vam pomoći da se razmrdate i lakše probudite. Ako ih radite svakog jutra, leđa će vas manje boleti, bićete manje napeti tokom dana i osećaćete se lepše.

Istegnite leđa i zadnju ložu

Vežba za istezanje leđa i zadnje lože

Vežba za istezanje leđa i zadnje lože, Foto Shutterstock

Povucite oba kolena što više prema prsima i rukama obuhvatite noge. Ne podižite glavu i ne naprežite vrat. Udahnite duboko 3-4 puta. Osetite kako vam se istežu zadnjica i donji deo leđa. Zatim ispružite noge i opustite se. Ponovite ovu vežbu tri puta.

Istegnite ramena i leđa

Vežba za istezanje leđa i ramena

Vežba za istezanje leđa i ramena, Foto Shutterstock

Sedite na pete, stomak naslonite butine, a ruke ispružite ispred sebe. Ruke treba da vam budu priljubljene uz glavu. Osetite kako istežete leđa i ramena. Duboko udahnite 3-4 puta. Potrudite se da se istezanjem oslobodite napetosti u godnjem delu tela.

Oslobodite kičmu napetosti

Vežba za istezanje leđa, ramena i stomaka

Ova vežba jača kičmu, ruke, zglobove šaka, stomak i sedalne mišiće, Foto Shutterstock

Dok ležite na stomaku polako se rukama oduprite podlozi ili krevetu. Trudite se da vam butine ostanu priljubljene uz krevet, a godnji deo izdignite. Povucite ramena unazad, kao da pokušavate da „spojite lopatice“. Udahnite duboko 3-4 puta i polako se vratite u ležeći položaj. Ponovite ovu vežbu tri puta. Ova vežba radi se i u jogi, a popravlja držanje tela, jača kičmu, ruke, zglobove šaka, stomak i sedalne mišiće.

TEME:
Vaš komentar nam je dragocen!

Ostavite odgovor

Send this to a friend