Naslovna / Prirodna medicina

Ruski melem od rena protiv prehlade i kašlja

Priredio/la: I. V.|11:17 - 22. 12. 2020.

Zbog svog antimikrobnog dejstva ren se u narodnoj medicini najviše koristi lečenje bolesti disajnih organa

ren Ren čisti sinuse i dobar je protiv prehlade Foto: Shutterstock

Zimski period praćen je brojnim sezonskim bolestima, a prehlada je jedna od najčešćih. Ukoliko zbog trenutne situacije niste u mogućnosti da posetite svog lekara, i nemate adekvatne lekove, a verujete narodnoj medicini, možete da probate nekoliko narodnih lekova. Jedan od njih je čuveni ruski odvar od rena ili melem od rena koji leči prehladu, kašalj i bolesti disajnih organa.  Pa, ako želite brze rezultate i imate „stomak“ za razne arome i ukuse, napravite sami ovaj melem.

„Ubica“ bakterija

Možda niste znali, ali koren svežeg rena sadrži 5 puta više vitamina C nego limun ili pomorandža. Bogat je ugljenim hidratima, belančevinama, eteričnim uljem, mineralnim solima… U narodnoj medicini ren je poznat i kao prirodno antibakterijsko sredstvo jer ima antimikrobno dejstvo i pomaže organizmu da uništi bakterije koje ga napadaju.

Priprema napitka

Za pripremu melema potreban vam je koren ili dva rena, u zavisnosti od veličine i litar vode. Ren prvo oljuštite i operite i narendajte. Uzmite 2 kašike rendanog rena i stavite ih u litar ključale vode. Ostavite napitak da uvri 8 do 10 minuta na toploj, ali isključenoj ringli, a zatim ga ohladite i pijte dva puta dnevno po čašu napitka.