Vanmatericna trudnoca (811 pregleda)

19.12.2013 10:41 | Anonimni korisnik
Postovani, imam 20 godina, pre 5 meseci, prilikom odnosa sa deckom, pukao je kondom, popila sam pilulu za dan posle, ali kada sam uradila test bio je pozitivan. Javila sam se ginekologu,i ubrzo sam imala operaciju zbog van matericne trudnoce. Prilikom te operacije desni jajovod mi je ociscen i malo skracen. Menstruacija mi je sada redovna. Par puta se desilo da u toku odnosa bude malo krvi, u periodu kada mi nije vreme za menstruaciju, i nakon odnosa da mi sekret bude gust i braonkast narednih 2-3 dana. Kada sam nakon sto sam to primetila otisla kod ginekologa pregledao me je i rekao da je sve u redu. Medjutim, sada mi se to opet desava. Stomak me ne boli ali jednostavno se u toku odnosa pojavi malo krvi ili samo tamnijeg sekreta, i onda jos 2-3 dana sekret nema normalnu boju, i nakon toga se smiri. Sta to moze da bude? Trenutno nisam zdravstveno osigurana, pa ne mogu otici na pregled nadam se da mi mozete nekako pomoci. I, da li mi mozete reci da li nakon svega toga (operacije) mogu da koristim kontraceptivne pilule jer mi se cini da su sigurnije od kondoma?

19.12.2013 10:40 |

Zvoncica

Ovim putem Vam teško možemo pomoći, krvarenje koje navodite može biti uslovljeno nekim organskim promenama ili hormonski. S obzirom da ste bili kod ginekologa gde je nalaz bio uredan a i dalje prisutne problematike, preporučujemo Vam da potražite drugo mišljenje. Što se kontraceptivnih tableta tiče Vi ih možete koristiti ali je neophodna konsultacija Vašeg ordinirajućeg ginekologa, koji bi odredio najbolji kontraceptivni preparat za Vas.

* Ukoliko želite da primate obaveštenja vezana za ovu temu morate biti prijavljeni.

Registracija

Uloguj se

Registruj se