• Srbija

• Tel:

<< Nazad na spisak bolnica

Ordinacija DR Ivan Radić

Ordinacija DR IVAN RADIĆ se bavi unapređenjem zdravlja, sprečavanjem i ranim otkrivanjem bolesti, lečenjem akutnih i hroničnih stanja i bolesti, medicinskom rehabilitacijom, pri čemu uvek vodimo računa o svim potrebama i mogućnostima naših pacijenata. Bez čekanja u redu, svakom pacijentu je posvećeno dovoljno vremena, te se bez ikakve žurbe i u miru može porazgovarati, uzeti detaljne podatke o bolesti, uraditi kompletan pregled po sistemima, ordinirati terapija u skladu sa najnovijim smernicama uz objašnjenje i saglasnost pacijenta, te savetovati o daljnjem postupku i toku bolesti. Ukoliko Vam je iz nekog razloga nezgodno dolaziti u ordinaciju ili jednostavno želite komfor u kućnim uslovima, dostupne su Vam kućne posete tokom 24 sata, po veoma pristupačnim cenama.

Osnivač i stalno zaposlen u ordinaciji je dr Ivan Radić sa iskustvom rada u hitnoj pomoći i položenim Advanced life support kursem Evropskog resuscitacionog saveta (ERC), koji je ujedno i aktivan član Resuscitacionog saveta Srbije. Također je član Udruženja za istraživanje i tretman bola Srbije (UITBS).

Kvalitet koji se može ostvariti u privatnoj zdravstvenoj zaštititi mora biti dostupan svima i u skladu sa tim načelom je i formiran cenovnik usluga!!!

Ordinacija ima ugovor sa renomiranim laboratorijama te sve laboratorijske analize možete obaviti u ordinaciji (od jednostavnih kao što su krvna slika, brisevi, pregled urina, urinokultura i sl., do najsioženijih laboratorijskih analiza)

Takođe ima ugovor sa dijagnostičkim centrom koji se nalazi u blizini u kojem možete obaviti kompletnu dijagnostiku bez ikakvog čekanja (Uzv, CT, MR, endoskopija) po prihvatljivim cenama.

Iako se većina tegoba i bolesti može u skladu sa smernicama uspešno lečiti i izlečiti na razini opšte medicine, u slučaju potrebe se organizuje i upućuje na specijalistički pregled.

Specijalizacije

• Opšta i preventivna medicina